Vegetarian Discussion: Adam & Eve Were Vegetarian, Right?

Adam & Eve Were Vegetarian, Right?

Report Abuse

Use this form to report abuse or request takedown.
The requests are usually processed within 48 hours.

Page:  Previous  1 2   (First | Last)

Junzo Iwakaneoka
2010-03-18 11:20:02 EST

if you live, you embarass all humanity

> I guess the point is that you should consume as little as possible,

oh, are you a obese Tibetan monkey?

> not as much as possible. But when you die, you consume nothing at all.

You are another one that live as a sick to die healty.

> A good Christian, though, should become a vegetarian and ride a bike.

No, they were not Christians, fatass.

> Adam & Eve were vegetarian, right?

no.

--
Junzo Iwakaneoka

Connor MacLeod [wop]
2010-03-18 11:28:48 EST
Il Thu, 18 Mar 2010 16:20:02 +0100, Junzo Iwakaneoka ha scritto su
alt.animals.ethics.vegetarian,it.discussioni.varie,it.arti.trash:

> if you live, you embarass all humanity

> oh, are you a obese Tibetan monkey?

> You are another one that live as a sick to die healty.

> No, they were not Christians, fatass.

> no.

pure i vegetariani?
nuooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Snowdog [wop]
2010-03-18 11:31:42 EST

> if you live, you embarass all humanity

> oh, are you a obese Tibetan monkey?

> You are another one that live as a sick to die healty.

> No, they were not Christians, fatass.

> no.

ovviamente so benissimo di cadere nel tuo gioco rispondendo a questo
messaggio. però mi chiedo, e bada che è retorica, ma quanto frustrato
devi essere per scrivere stronzate del genere? uno che ha un sito idiota,
dove sono scritte solo cazzate, che rompe con messaggi idioti può passare
per un idiota. tu, invece, sei un frustrato, e della peggior specie;
quelli che devono rovinare le cose degli altri perché non hanno un
cazzo....quelli che sperano che tutti si lascino perché lui è stato
mollato...quelli che quando credono di non essere notati, scrivono
battute idiote su un povero bimbo ucciso....ma sai una cosa? io non ti ho
nel kill file, e devo ringraziarti, addirittura...leggendoti si comprende
quanto la propria vita sia lontana dal fondo... tu puoi fare tu gli
"SBRUOTFLLL" che vuoi, ma sei e rimarrai un frustato....e qusto lo sai
bene. decisamente, mi fai pena

--
http://snowdog.altervista.org
http://nevecane.blogspot.com - http://screanzatopo.wordpress.com

LuckyA
2010-03-18 13:07:14 EST
On 18 Mar, 16:28, "Connor MacLeod [wop]" <ConnorM3cL...@gmail.com>
wrote:

> pure i vegetariani?

"Pure colle negreeee!!!!!"
Page:  Previous  1 2   (First | Last)

2020 - UsenetArchives.com | Contact Us | Privacy | Stats | Site Search
Become our Patron